elimiran13 bende özel hastaneye gidiyorum doktorum reçete yazdı, İstanbulda yaşıyorum Maltepe ecza deposunu arayıp sipariş ettik ertesi gününe hazırladılar. Eşim de yanında biraz fazla para almıştı pahalı diye ama 3₺ isteyince bizde şaşırdık. Arkadaşım eczacı katkı parası falan almamışlardır dedi, sanırım üstüne çok koyuyorlar. Doktorunuz direkt muayene olduğunuz hastane aracılığıyla yaptırıyorsa bence bidahakine reçete isteyin dışarıdan temin edin. Zaten aciller de vuruyormuş ücretsiz ama bizim semtimizdeki biz vurmuyoruz dedi o yüzden tıp merkezinde 15₺ karşılığında vurdurdum