Ayy ben doğumun kendisinden korkuyorum direk , versin anesteziyi doğuruyum diyorum 🥰 çatıdan korkuyorum aslında hamile kalmak için 6-8 defa çıktım çünkü beni korkutan sancı kısmı. 30haftalığız dün gece azıcık yalancı sancı girdi sabaha kadar ara ara onda bile tedirgin oldum doğum sancısını çekemem sanırım çok korktum