Hen_817811 Merhaba arkadaşlar bu ayın 6 da afet oldum 3 kere korunmadik 23 de en son 25. De kanama tarzında birşey yaşadım sadece peceteye gelen bir kahverengi tarzında birşey di şimdi test yaptım ama tek çizgi çıktı kasıklarım da çok ağrı yaşıyorum ne yapmalıyım
Hen_817811 Skskskskstesekkur ederim erken gebelik testi yaptım ne kadar doğrudur bilmiyorum tahminimce 23 de tutulmuş olabilir ama bilemiyorum 1 haftalık belli olurmu
bahtnurr1 Gebelik için gün aşırı korunmasız ilişki canım az sayıda deneyince şansın daha az oluyor , hoş ilk gebeliğimde tek seferde tutmuştu ama ikincide çok uğraştım
Hen_817811 bahtnurr1 Benim bir kızım var birinci tek denemede olmuştu 2. Yi düşündüğüm ay geçen aydı ama olmadı bu ay sadece 3 kere korunmadik hayırlısı olursa zaten bu ay başka olamaz eşim yurt dışında 25 de gitti yaşta 40 olmak üzereyim olursa kızım için çok iyi olacak olmazsa tek çocuk olarak kalacak hayırlısı bakalim