Kubraveysl benim 19. Haftamda 30mm ölçülmüştü canım gayet iyi dedi. Ilaç bile kullanmadım. Günlük hayatima devam ettim. Su an 31 haftalığim en son 38, 35 arası gidip geliyordu😀 hiç bu durumu düşünüp stres yapma. Ama serklajin varmış o yüzden sen biraz daha dikkatli ol ağır işler yapma, uzanırken ayağının altına yastık koy. Boyu kötü değil onu düşünüp üzme kendini. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🤗