07vefa42 yaa bilemiyorum bir sebep sunuyorsa tâbi ki sezeryan olun ama sebep Yokken tüp Bebek sezeryan sebebi değil bende tüp bebekle hamileyim doktorum küçücük bir sebeple sezeryan a alırım bunlar kıymetli bebekler dedi ama suanlik bir sebebimiz yok normal görünüyor hayırlısı