Doktordan geldim, plesanta yaşlanması başlamış, bebeğin suyu sınırda bol protein ve bol su tüket dedi, ki ben dengeli beslenen biriyim, suyu da çok tüketirim, berbat bir durumdayım, var mı bu durumu yaşayan, yaşadığım kayıpları da düşünecek olursak epey göz yaşı döktüm, dualarınızı ve tecrubelerinizi bekliyorum 😪