biroglanannesii 14+4 haftalık hamileyim . Sürekli karnımın sol tarafımda yumruk gibi bir şey hissediyorum . Bazen hissetmeyince kafayı yicek gibi oluyorum acaba bir şey mi oldu diye 😞 O yumruk hissi bebek olabilir mi acaba ? Ve hep solda hiç sağda olmuyor
Merverdgn biroglanannesii miyomun var mıydı canım. Doktor birşey dedi mi bununla alakalı? Benim 4 tane miyomum var biri 6 cm oldu ve sağ tarafta çok net hissediyorum yumruk gibi baya sert birşey. Bazen daha belli oluyor bazen daha az belli. Ama özellikle sırt üstü yattığımda ya da koltuğa sırtımı dayadığımda çok net hissediyorum. 14. Haftada bebeği hissetmek için çok erken bence o hissettiğin şey bebek değil
Merverdgn biroglanannesii inşallah değildir bebişindir ama sen yine de bi sonraki kontrolde özellikle sor miyomum var mı diye. Çünkü 16-21. haftalarda miyomsa ağrı yapabilir en azından haberin olsun