Kizlar 19 haftalik hamileyim özel bölgede degilde biraz yaninda agri ve sislik var kis gibi cibanmi kismidir icten sivilcemi anlamadim.ilk defa basima geldi sislik baya var cok aciyor doktora 1 hafta sonra gidicem sizce nedir nasil gecer basina gelen oldumu daha önce