Nisayluh Canım kaç haftalık kız gibi sanki icime ogle dogdu daha oncede fotograf atmistin sen galiba🙂
BaharBulut Nisayluh evet cnm belli deil daha ögrenmek istyrm 🤣 tabiki doktor daha iyi blir 12 hftalık 🌸
BaharBulut Nurmtlu bnde öle merak işte 🌸 ben zaten kız hissediyorum anneler hisseder 🤣 hayırlı ve sağlıklı evlatlar olsn inş