Goksugul benimkinin kafası ve karın çevresi baştan beri hep önde gidiyordu. 35 haftalıkken gittiğimde haftasıyla uyumlu yakalamış dedi. Bugün 37 haftalık oldum yine gittim. Başı haftasıyla uyumlu ama karın çevresi 10 gün geride dedi. Benim de moralim bozuldu. 1 hafta sonra tekrar gittiğimde karın çevresi gelişmezse ve gerilik artarsa yani 15 güne falan çıkarsa doğumu biz başlatırız dedi. Eğer açık kapanırsa kendi sancılarını bekleriz dedi. Yani önde giden bebek bile geri düşebiliyor. Ben de bu hafta ağzımı hiç boş bırakmamayı ne bulursam yemeyi düşünüyorum. Özellikle meyve, süt, yumurta, yoğurt, kaşar peynir gibi. Bana doktor çok kafaya takılacak bişey değil olur öyle bozma moralini dedi ama ister istemez üzülüyor insan. Kilosu 1900 gr şuan 37+0