damlaikan Merhaba normal Doğum istiyordum ben ama bu akıntı illetinden kurtulamıyorum bir türlü doktora gidiyorum ilaç veriyor bi hafta sonra gene ayni şekilde başlıyor. Bi yerde okudum akıntısı olan kişilerde bebek normal Doğumda tehlikeli olabilir diye sanırım enfeksiyon muhabbeti başından geçen veya duyan gören bilen varmıdır
Deniz2961 damlaikan yesıl akıntı oluyr cnm enfeskyınn cok oldugunıcın rengi yesıl normal DGM da bebege olasılıgi cok yuksk oldugu içn sezeryan onerıyolar
mervec Bende de var enfeksiyon 4 5 aydır geçmiyor doktorum her türlü ilacı vermişim antibiyotukte kullanmışsın enfeksiyon erken doguma sebep olabilir dedi bi kültür ver enfeksiyona sebep olan mikroba yönelik tedavi uygulayalım dedi sende yatırabilirsin
lutfiyeozkan Benim bekarlıktan beri var akıntım smear testi aldılar idrar yolu enfeksiyonu dediler bi sorun olmaz inşallah 😱
Bebitomubeklerken Kizlar benimde normalde beyaz olan akintim su an cok hafif yesilimsi ama hamileligimin basindan beri oyle ve enfeksiyona dair bi belirtim sikayetim yok doktoruma soylemeli miydim bunu
damlaikan Bebitomubeklerken söyle canım çok önemli çünkü benim hamileliğin en başından beri uğraşıyorum maalesef ama geçmiyor bazen pis kokuyor bazen kokusuz oluyor
Bebitomubeklerken damlaikan himm ben bi sikayetim olmadigi icin enfeksiyondan suphelenmedim hic simdi gorunce korktum biraz bu hafta soyliyeyim oyleyse
damlaikan [bilinmeyen] hadi ya çok teşekkür ederim canım benimde perşembe günü var tekrar görüşeyim bari bu durumu akıntının her türlüsü var bende mantar var bazen yeşil akıntı bazen beyaz oluyor ama mutlaka oluyor bazen kokulu bazen kokusuz oluyor bide sulu akıntımda var üstüne 29 haftamdayım hep akıntıyla uğraştım teker teker gelir Hepsi bi arada var bende🤦♀️🤦♀️