Mavi34 Aszey2012 en az 10 tane olmalıymış. Belirgin veya zayıf hareket farketmez hepsini say demişti doktorum
Aszey2012 Mavi34 benim doktorumda 24 saatte 10 hareket en az dedi ama bi kaç yerde okudum 2 saatte en az 10 hareket yazıyor ondan sordum
Mavi34 Aszey2012 o biraz daha ilerde galiba çünkü doktorum sonraki kontrolde 2 saatte bir hareket diyeceğim demişti. Aynı haftamız şimdilik günde 10 en az
Mavi34 ZumrutHanim yok sadece tekme degilelini kolunu oynaması dönmesi hissettiğin her kıpırtı hareket sayılır demişti. Ben pek t3kme hissetmiyorum da minik pıt pıt baloncuk gibi biseyler hissediyorum genelde nadir tekme atıyor 😊