39+2 deyim geçen hafta çatı muayenesi oldum her şey normal bebekte de bir sıkıntı yok çok şükür🙏🏻 Ama benim ne sancım ne ağrım var 😕 bugün muayeneye gittim her şey normal artık doğum için tetikleme muayenesi yapalım dedi çatı muayenesi gibi rahim ağzına elle müdahalede bulundu epey kanamam oldu birkaç gün de devam eder dedi. 2 cm açıklık varmış ama sancı yok kızlar var mı önce açılma başlayıp sonra sancısı gelen, ben sancıyla birlikte açılma olacak zannediyodum, suni sancıdan da korkuyorum 😕