Buyuyoruzannecim1 Göbek cizgim karardı gögüs uclarimda öyle zaten dogumdan ne kadar süre sonra düzeliyor göbegimde catlak cok ne zaman beyazlar
Mltm88 Buyuyoruzannecim1 Benim 3.hamileliğim ama nekadar zaman sonra geçmişti hiç hatırlamıyorum i..Şuracıkta beklim😍😍
Huseyinege Buyuyoruzannecim1 benimde göbek çizgim vardi doğumdan kısa süre sonra dus aldıkça ovdum surekli zamanla geçti.ama uzun surmedi. Gogsunde göbeğinde rengi açılıyo zamanla merak etme😍🤗
Mucizemiz2021 Buyuyoruzannecim1 max 1 yılı kadar bulabiliyormuş geçmesi. Karnına ve çatlaklara sık sık saf zeytinyağı ya da bulabilirsen kantaron yağı sürebilirsin.
Merveselimmm Ay valla 12 gün oldu doğum yapalı göbek cizgimden gram kaybolma yok hala siyah ki beyaz tenliyim ben bı de çok kötü duruyo 🤦
burcunlu Merveselimmm bu cizgi kacinci haftalarda cikiyor acaba bende merakla beklemekteyim olmasada olur tabi🤭
Huseyinege Benim ilk bebeğimde oldu doğumdan sonra her duşta ova ova geçti.simdi 2 bebeğime hamileyim 17 hastalığım daha bunda bişey yok her hamilelikte olmuyo sanirim.
Huseyinege Çatlak içinde surekli goguslerime bacaklarıma ve karnıma zeytinyağ sürdüm çok sukur bi sıkıntım yok çok hafif çatlak var karnimda onlarda çok belli değil.