bahtnurr1 MELOMEL bence gerekli hem bebek kusmasın diye hemde kustuğınu yutmasın diye ,arkadaşım 10 aylık oğlunu hala yatırıyor. Şok markette 30₺geldi geçenlerde belki kalmıştır
bahtnurr1 Buyuyoruzannecim1 kullanılır canım ya ben anne yanının içine kıymayı düşünüyorum, babynest almıycam onun yerine de kullancam mesela
e_beril Ben sürekli kullandım çünkü bebeğin ne zaman kusucağı belli olmuyor ama ondayken baş kısmı yüksek olduğu için aklım kalmıyordu