NazlnrTan Okyanus burdayım doğum her an bekleniyor baya açılmam varmış. Heycanla bekliyorum. Allahım herkese hayrlı doğumlar nasip etsin 🙏🙏🙏🍀🍀
Aselebru1 Benimde normal bekliyoruz ama çok kasılmalarım var açıklığımda var kasık ağrılarım gelip gidiyo sadece o kadar sağ Salim kucağımıza almak nasip etsin
Aselebru1 Okyanus Bende sürekli oluyo ama çok şiddetli değil hastaneye gidelim diyo eşim ama ben gerek duymuyorum sancıların şiddetlenince gel diyip yollıycaklar bide Bugün acayip derecede baskı yapmaya başladı ne olcak bilmiyorum
Esra97 Ben varım 🤗 son gittiğimde açılma yoktu şimdilik normal bi aksilik çıkmaz ise belime kasıklarıma ağrılar giriyor ama arada artık. Umarım hepimizin güzel hikayelerini okuruz 😍
NazlnrTan 939918 3-4 cm kadar açıklığın dedi doktor. İki gündür de acaip akıntı geliyor. Doktor hissetmiyorsun ama sancısız bu açılma olmaz dedi 🧐 cumaya kadar nasipse doğumu bekliyoruz 🙏🍀
939918 NazlnrTan inşallah sağ salim dogurursunuz yavrunuzu kucağınıza alırsınız darısı bizim başımıza 🙏
BetulGul 38+2 ne sancı ne açılma ne baskı hiçbirşey yokmaalesef hala geziyorum hala temizlik yapıyorum sadece suyumda azalma vardığı sabah doktora gittim herşey normal pazartesi tekrar ölçümlerim yapılacak olmadı sezeryan olucam 🤣
Eymenannesi Okyanus Bizde varız doktor başı yerleşmiş dedi ara ara adet ağrısı gibi ağrı oluyo kasıklarımda bakalım ne zaman gelecek. Hayırlı kolay doğumlar diliyorum herkese.