Busrasahinnn kronik tamsiyon hastasıyım 14/10 altına düşmüyor tansiyonum gebelikte kullanılan alfametten 6tane almama rağmen😔 limonlu su sayesinde tansiyonum 13/9 hatta 12/8 e düştü doktorumda sorum yok bebek için tansiyon düşüyorsa devam et demişti sizde ne gibi sorun yarattı?