momy853 2 gündür boğazım çok ağrıyordu dün aniden sesim kısıldı ses kısıklığına ne iyi gelir aynı durumu yaşayan var mı 😔😔
Sudeekalay momy853 Geçmiş olsun … geçen haftalarda benimde öyle oldu larenjit ggeçirdim ne yedim ne ictimse düzelmedi kadın dogum uzmanına sordum tavsiyesi ile KBB ye gittim doktor bebeğe geçmeyecek bir antibiyotik yazdı çok şükür düzeldi ..
momy853 Sudeekalay saol canm sana da geçmiş olsun. Ses kısıklığı kaç gün sürdü doktor antibiyotik olarak agumentin verdi
Sudeekalay momy853 Benim bir hafta sürdü 3. Gün doktora gittim bana da aynı ilacı verdi ilacı kullandıktan 3 gün sonra sesim geldi
Sudeekalay momy853 yıllardır yaşıyorum bunu artık alıştım ama gerçekten derdini anlatacak kadar bile ses çıkmaması çok zor eşime mesajla anlatıyordum derdimi 🤭
Sudeekalay momy853 evet çok şükür düzeldi ara ara sesim boğuk çıkıyor ama zaten larenjitin iyileşme süresi 3 hafta 😏