elif_alpaay Merhaba, 20 haftalık hamileyim. Bebeğim kasıkta duruyormuş sürekli kasık ağrısı çekiyorum. Aynı zamanda muhasebeciyim. Doktor otuturak çalışıyorsan sıkıntı yok dedi. Bebeğim geri yukarı çıkar mı? Cinsiyeti kız bu arada
cinarduru elif_alpaay bende 20 haftalık hamileyim kasıklarım ve genetal bölgem çok ağrıyor. 6sı doktors gidicem ozaman sorcam benim cinsiyet belli değil daha 🤗