Herkese merhaba. Ben doğumdan sonra bebeğimi farklı odada uyutmak istiyorum sizce bir sorun olur mu? Farklı oda dediğim de şöyle yatak odamdan uzak bir oda değil ve her hareketini çok rahat duyabileceğim bir oda yan tarafta hemen sebebi de doğumum kışa denk geliyor ve benim odam diğer odalara kıyasla biraz daha soğuk.