Alperenin_Annesi Merhaba hanimlar.. 29+3 haftalık çalışan bir gebeyim..Eylül 17 de 32. Haftamız doluyor.. acaba doktorumdan rica etsem raporu bir hafta erkenden yazabilir mi ? Ya i haftssindan büyük gosterebilir mi?
elftrndmrci Alperenin_Annesi doktorunuzdan rica edin size 1 haftalık rapor yazsın gidemiyosanız işe. 32. Hafta çalışamaz raporu ile karıştırmasın. Doğum izni toplam 16 hafta bi hafta büyük gösterse de işe bi hafta erken başlarsınız
Alperenin_Annesi bus91 elftrndmrci Hayır ben tekrar çalışmayacagim,senelik iznimi de kullanmıyorum o haftalara denk geliyor diye..imkan varsa bir hafta önceden ayrılmış olurum diye düşündüm
Alperenin_Annesi bus91 dönmeyeceğim elftrndmrci vallahi yazarsa çok güzel olur.. Çocuğun haftasını karıştırmayız ya sonrasında 🤭 Çok sıkıldığımı farkettim ..sorayım haftaya bakalım ne diyecek.
bus91 Alperenin_Annesi ayrı bi sağlık raporu verebılır çalışamaz diye 32. Hafta daha resmı oldugu ıcın o rıskı almaz cunkı bebek dogum haftası falan karışır
elftrndmrci Alperenin_Annesi o doktor inisiyatifinde ya benim doktorum zorla rapor yazan birisi mesela. Kimi doktorlarda rapor yazmayı hiç sorun yapmıyo.