Okaradeniz Arkadaslar merhaba Yanlis anlamayon sakin ama aklima tkailan birsey sormak istedim.Gebelikte gogus uclari renk degistirip koyulasior bu koyulasma kacinci haftada acilmaya baslior acaba?ben 25.haftaya geldim ve sanki bir kac gundur rengi acildi gibi gelior korktum ben de kotuyee giden bisi olabilir mo diye?Dogumdan sonra acilir die birsey duymustum dogrumu?benzer seyi yasayan varmi
Bilgesevgec Okaradeniz vala inşallah doğumdan sonra acılır benım göğüs ucu kahverengi acayıp büyüdü ve koyulaştı birde esmerım yanı kapkara kol altım bide bıraz koyulaştı sınırım bozuldu. 😞
Okaradeniz Ben de karaligi hic sevemiom ama herseyin normal gittigini gosterir bisey o yuzden buna sukur.dogumdan sonra acilior diolar ona guveniom yoksa koca ve kara olayina hic alisamadim