Yarendurmazz Doğuma iki hafta kala son koca göbek fotoğraflarım 😛 sizlerin göbüşleri ne durumda biz 36+3 üz 🤩 https://imgyukle.com/i/q5QxH
Seda_nrr Yarendurmazz ay ne tatlı göbüş 🥰 banada ağır geliyor artık zor taşıyorum 😅 üstünde bardak duracak kadar büyük değil Ama zor 😅
Fatos_teke46 Yarendurmazz 37+0 olduk biz anlaştık kızımla cikmiycak yeri rahat bnde çok rahatım zaten 😁😂
Yarendurmazz gokhande hemen geçse keşke de bir an önce doğursam diyorum ben bu göbekle her şey çoook zor 😂
Yarendurmazz Yasemin_in68 evet biraz karanlık bir ortam olduğu için belli olmamış ama malesef var ama olsun napalım 🥰