Bugun 37+1 haftalik oldum doktor sali ya persembe alriz diyor kuveze gire bilir dedi ciyerler acilmasi icin.bende sasrdim ilk çocugum 88hafta 2gunde aldilar kuveze falan girmedi.bunuda perşembe alicak o zaman kimide 38+4gun oluyor oyle soylemesi kafami karsdrsi😑