Mom526 Kızlar benim doguma daha 4 ay var yüksek lisans başvurusu yaptım uzaktan eğitim..Sizce nasıl olur hamileyken yapabilir miyim?Veya dondurma şansım yok var mı kazanınca
Seda6019 Mom526 bende bu sene yaptım daha dogum yapmadım ama . İkinci dönem zor oldu . Dönem projesi yazdırıyorlar o zorluyor insanı
Mom526 Seda6019 uzaktan mı?Ne okudunuz ben de şimdi bakıyorum kendime uygun uzaktan eğitimlere Anadolu unide
Seda6019 Mom526 evet uzaktan okudum. Mühendisim ama ben İş saglıgı ve güvenliği bölümünde yaptım. Sertifikasını almak için. Ama boş vaktin varsa yap kesinlikle . Belki sizde dönem projesi olayı yoktur
Seda6019 Mom526 arastır bencede oku yani gençken illaki faydası olacaktır . Bir diploma daha göz çıkarmaz 😀