icedearth Sabah 2,5 cm açıklığım var diye söylemiştim kızlar yatışını yapalım doğum başladı dedi doktorum 😅 sancımı evimde çekmek istedim. Duşumu aldım namazımı kılıp hastaneye yatışa gidiyorum hepimize hayırlı kolay doğumlar olsun inşallah 😍
Mickeymouse icedearth Allah kolaylik versin benimde sancım var ama düzenli değil 2 cm açıklık vardı bakalım ne zamana doğacak
Selin12- icedearth rabbim bir avazda kurtarsın sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah