Nazlis1 Merhaba . 13+6 doktorum ferrum ford isminde demir ilacı verdi . verdiği gün çok kustum . Bu ilacın yaptığını ise bugün içmeyince ve araştırmalarım sonucunda öğrendim . Demir ilaçlarında bu kadar kusma yaşayan var mı ?
tatliayminaninannesi Nazlis1 evet ben her içtiğimde kusuyodum ağzımda iğrenç demir tadı oluyordu 🙄 en güzeli gece içip uyumak😁
Ayguns Nazlis1 bende ilk gebeliğimde kan ilacı yüzünden çok kusuyordum ama ikinci gebeliğimde Maltofer fol kullanıyorum o beni rahatsız etmedi . Doktorunuza sorup bir de bunu deneyin isterseniz
Drydgs Nazlis1 Evet canım bende başlarda çok küstüm ilaçtan sonra doktorum gece yatarken iç yat dedi öyle yap istersen
Eda-5807 Nazlis1 bende çok kusuyorum ilaç ıcınde bende gece ıcıp yatıyorum hıcbısey olmuyor doktorada sordum o zaman gece ıc dedı sende gece uyumadan ıc