Doğumum 18 Ekim 8 Kasım arası gözüküyor. Kayınvalideme kısa takım alalım set olarak(gecelik sabahlık pijama takımı) dedim. Soğuk olur diyor,iyi de şal hırka geçiririm üstüme usuyunce. Uzun alır da sicaklarsam odada filan o zaman ne yapcam? Lisanın çözümü var üstüne giyersin de,uzuna ne çözüm ureticen