Kızlar hamileliği mükemmel giden insanlara öyle özeniyorum ki.. Yıldım ya yine de şükür diyorum ama iyice bunaldım sıkıldım… ilk 3 ay bulantı kusma. Ondan sonra rahim ağzı uzunluğum kısaldı , bebeğin plesentası aşağıdaydı… Hiç kalkmadan günlerce yattım. Şükür onlar düzeldi. Şimdiki sorunum tansiyon, idrar yolu enfeksiyonu , idrarda protein çıktı. Tansiyonum bi yüksek bi düşük, idrarda protein var sağlık ocağındaki hemşire böyle giderse gebelik zehirlenmesine kadar gider dedi. Enfeksiyon yüzünden böbreklerim ağrıyor , vajinada batmalar oluyor. Bıktım artık tonla ilaç kullanıyorum. Bebeğe zararı olur diye korkuyorum. Her hastaneye , sağlık ocağına gittiğim zaman ağızlarından bir çift iyi söz duymak istiyorum. Bu idrar yolu enfeksiyonu illeti nasıl geçer ? Günde 2,5-3 litre suda içiyorum… Tüm tavsiyelerinize açığım 😞