Merhabalar kızlar , 28+3 gebeyim. Miğde yanmam için doktorun verdiği şurubu kullanıyorum fakat 2 haftadır sağa sola dönerken miğdem ve karnım acıyor resmen ağrı gibi ama değil gibide pozisyon değiştirirken kalkarken miğdem ve karnım acıyor bu normal mi yani miğde problemi gibi bi ağrı değil eminim onun için ilaç kullanıyorum zaten. Karnımın yerleştirdikten sonra rahat bi pozisyona geçince acı ağrı bitiyor. Hareket ederken ve pozisyon değiştirirken oluyor ağrı sizlerden böyle bişey yaşayan oldu mu normal mi?