Ecemakturk48 Selamlarr 🤰🏻 kızlar çarşamba günü kontrolüm var ilk ulturasonum 6 haftalığım siz ilk ne zaman kalp atışını duydunuz bebeklerinizin 👼🏻👼🏻👼🏻
Nesossssss Ecemakturk48 ben 10. Haftada duydum ama çok az 12 den sonra daha net duyuluyor ama 6 haftada duyan varmış🥰 benim doktorumun aletleri biraz eski de 🙈
bireylulmeselesii Nesossssss bunu ilk defa duyuyorum. Yuksek ihtimalle sizin geç dollenmedir ondan öyle olmuştur. 12 de nerdeyse cinsiyet belli oluyor artık
Eymeninannesiiiii Bende 6+5 günlük Hamişim bende perşembe gidicem konrole inşallah duyarım kap atışını
lunam Ecemakturk48 sata göre 7 haftalıkken duydum ama ultrasonda 6+1 görünüyordu. Çok hafif duydum küçük olduğu için. Bugün 10+2 olduk çok daha net duyuldu şükür.
Aslihan2 Ecemakturk48 6+4 te azıcık duydum bugun 6+6 duydum her hafta korkuyla gidiyorum insallah saglikla alırız kucağımiza ☺
bireylulmeselesii Nesossssss Nesossssss maşallah:) geç dollenmedir o normal bence o yüzden. Sağlıkla gelsin;)
Nesossssss bireylulmeselesii hiç bilmiyorum 🤷♀️ doktorum göremedim dedi bu hafta detaylıya gidicem büyük ihtimalle görünür diyorlar 🥰