Auslu Aşırı kararsızdım asla olmam diyenlerdenken 27.haftamda ani bir kararla ilk doz bıontec oldum. Doğrumu yaptım bilmiyorum ama pişman olmak istemiyorum. Aşısız hastalığa yakalanmayı daha riskli buldum bebegim ve kendim için bunu yapmam gerektiğini hissettim ve oldum.