Berna0612 sabredin olacaktır. Bi de uykunuz varsa salın gitsin. İmkanınız varsa uyuyun. Çünkü bu uykusuzluk halsizlik depresyona gerginliğe ve alınganlığa da sebep oluyor hormonları alt üst ediypr. Ben cumartesi günü evlilik yıl dönümümüz için hazırlık yapacaktım yarım saat uzanayım dedim bi uyandım eşim eve gelmiş ilk evlilik yıl dönümümüz çöp oldu… Ama inanın gerginliğim geçti ruhen de iyi hissettim. Hep de direnmemek lazım. O halsizlik haftası evim bile birbirine girmişti ama makineye çamaşır atacak enerjim bilw yoktu sanki… Hem ilaç kullanın hem de uyumaya çalışın bence