AybikeK 6+3 deyim midem çok bulanıyor sabah bulantıyla uyanıyorum,hiç bişey yiyemiyorum 😔 Mideniz bulanınca napıyorsunuz taze anneler 🤤
rahimesarp AybikeK benimde 6haftalikken başladı şu an 15haftam bitmek üzere hala buluntuyla mücadele ediyorum bazıları sabah tuzlu kraker beyaz leblebi dalan iyi geliyo diyo ama bana hiçbiri iyi gelmedi 16 haftama giriyorum hala bulaniyo ne yapcam bilmiyorum çok zor gerçekten hiçbişey yapamıyorum yiyemiyorum kimseyle bisey konuşamıyorum sürekli uzanmak zorunda kalıyorum insallh seninki cabuk gecer
AybikeK FusunF bişeyler yiyebilsem belki geçicek ama yiyemiyorum:( naneli şekeri denicem çok teşekkür ederim ☺️
nurunhayali Doktorun verdiği bulantı ilacımı kullanıyorum 9+3üz. Ama kraker beyaz leblebi falan azaltıyor diyorlar bende fayda etmedi belki sende eder🥲
AybikeK nurunhayali sana da çok geçmiş olsun canım :( çubuk krakeri bende denedim ama hiç iyi gelmedi , doktorum ilac son çaremiz olmalı diyor ilaçsız nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum 🤷🏼♀️
AybikeK Bsrahb ilaçtan önce bişeyler denemek istedim doktorum zaten ilaç son raddeye kadar verme taraftarı değil :( 3 sabahtır böyle bulantılı uyanıyorum
nurunhayali AybikeK sağolasın canım çabucak geçer inşallah bulantıyla gün geçmiyor dışarı çıkmaya korkuyorum sürekli evde uzanmayla geçiyor🤦🏻♀️ İlaçsız duramıyorum mecbur kullanıyorum bakalım bugünlerde geçer elbet şükür her halimize 🙏 bunlar için senelerce uğraşan insanlar var ben iki sene bekledim 😇 Allah onlarada nasip etsin inşallah 🙏
AybikeK Happybsrn yaaaa :( hala geçmedi demek . Allah hepimizin yardımcısı olsun kızlar 🙏🏼 Şifa versin rabbim , bulantı olunca insanın yaşam enerjisi bile düşüyor 😔
Bsrahb AybikeK üzgünün ama ilaçsız geçmiyor ben 14. Hastalardayım bi geçti sandım ilacı almadım akşamdan öğlene doğru mide bulantılarım aşırı şiddetlenmişti.Leblebi,elma,yeşil erik midemi rahatlatıyordu ama bunlar geçici şeyler hep
AybikeK Bsrahb öyle mi :( haftaya kontrolümüz var , inşallah kalp atışlarını duymaya gidicez 🙏🏼 Biraz olsun iyi olmayı umut ediyorum , olamazsam mecburen bende ilaç talep edicem
rahimesarp AybikeK öyle cnm 4 ay olunca biter diyolar işte 1haftam var insallh geçer insan gerçekten mahvolup 2 buçuk aydır hiç normal değilim artık düzelmek istiyorum yani insallh seninki uzun surmez
Nesossssss AybikeK bende ilk iki üç hafta idare etmeye çalıştım. Affedersin Aşırı öğürüyordum günde en az 10-15 defa sonra doktorum kendini kasıyorsun sürekli bebek için iyi değil deyince mecbur ilaca başladım. Çok fazla kullanan var artık Allaha emanet 🤲
Lulikli Armut, ekşi elma, ekmek bana iyi geliyordu canım tavsiye ederim. Ama ben tamamen acıkınca bulantı yaşıyordum hala da yaşıyorum gerçi ama ilk zamanlarki gibi değil. İlk zamanlar gece 2-3 kere kalkıp bi şeyler yiyordum midem rahatlasın diye
AybikeK Lulikli Aslında bende öyle düşünüyorum tamemen acıkınca bulanıyo gibi geliyo ama bulandıktan sonra birşey yemek çok zor :( uykudayken acıkıyorum demek çünkü her sabah işkenceyle yataktan çıkıyorum