Aslylmz 12+3 teyim göğüslerde hassasiyet durumu ayrı ama göğüs ucunda kaşıntı oluyor. Yaşayan varmı neden oluyor olabilir ? Görünürde herhangi birsey yok
incisu Aslylmz benimde oluyor hele kenarları 😨kaşımaktan kızarıyor bir süre iç çamaşırımı çıkarıp öyle rahatlıyorum
Baharrk Aslylmz bende 19. Haftadayım göğüslerim çok kaşınıyor sürekli nemlendiriyorum😓 hormonlardan dolayı büyüdükleri için oluyor sanırım ama kötü yani rahatsız ediyor🤦🏽♀️
Hatun58 Aslylmz ya senin ki ne ki 6+5 teyim yani neden olur bu kadar ağrıyor hassas kaşınıyor yırtmak istiyorum o şekilde kaşınıyor çok rahatsız edici bir durum ya
Bsrahb Aslylmz çatlayacağı zaman kaşınırmış benim de göğüs ve karın çevrem o şekilde kaşıdıkça çatlarmış ben kaşımamakta çalışıyorum bebe yağı iLe nemlendiriyorum
Aslylmz incisu bende bu sıralar bulantıve kusmadan dolayı cıkamayıp evde oldugum için genelde camasır giymiyorum camasır benimde cok canımı acıtıyor artık🥺
Aslylmz Baharrk bende camasır giymiyorum dısarı cıkmadıkca 😂 evet gerçekten rahatsız ediyor bende nemlendirmeyi deneyeceğimm teşekkür ederim ☺️
Aslylmz Hatun58 ilk hassasiyet daha fena oluyor zaten alışma süreci diye öyle geliyorda olabilir o zamanki hassasiyet benimde cok fenaydı 😄 sonradan alışıyorsun biraz daha ☺️