Ebruliiimm Kızlar aranızda e-bebekte olan ahşap anne yanı beşiği alıp memnun kalan varmı sitesinden almayı düşünüyoruz ama nasıl geliceği konusunda hiç bir fikrim yok
bahtnurr1 Ebruliiimm ebebek ürünleri genelde güzel aslında ama ölçülerine bakım başka sitelerden bakabilirsin yorum yazan çok oluyor. Umarım ses çıkarmaz
Nundiyebiri Ebruliiimm ben aldım kullanıyorum koli halinde geliyor istersen resim atabilirim hem kolili hem kurulu
Bifat1 Ebruliiimm bende almayı planlıyorum ama bir türlü nasip olmadı ses çıkartır mı sağlam mı bilmedik 🌹🌸
buseep Ebruliiimm o beşigi bebekonfor üretiyor ben de Instagram dan kendi sayfasından daha uyguna aldım kullaniyorum kenar örgülü de var
Ebruliiimm bahtnurr1 sitesinde genel anlamda yorumları güzel o yüzden almayı düşünüyorum ama yinede emin olamıyor insan inşallah dediğiniz gibi ses yapmaz
Cemreekny Ben mağazada gördüm biraz sallayıp kontrol ettim ama hiç rahatsızlık duymadım ve onu almaya da karar verdim…Siparis üzerine geliyor kurulumunu kendiniz yapıyorsunuz 👍👍
Ebruliiimm Cemreekny yaşadığım yerde mağazası olmadığı için deneme imkanım yok maalesef inşallah sitesinden verilen siparişte güzel gelir
Ebruliiimm Nundiyebiri çok memnun olurum size zahmet olmaza. Herhangi bir ses yaoma durumu falan varmı acaba
Cemreekny Ebruliiimm ebebekten siparişlerim oldu ve hiçbirinde bir sorun yaşamadık. Eltim de görümcem de beşik aldı. Bir sorun yaşamadılar…
Nundiyebiri Ebruliiimm Hayır hiç bir problem yok ayrıca ayakta sallıyormuş gibi unutmazsam sabah atim resim şuan oda karanlık
Ebruliiimm Nundiyebiri müsait olduğunuz zaman atarsanız sevinirim. Memnun olmanızda içimi rahatlattı 🤗
Nundiyebiri Ebruliiimm sallanma özelliğini durdurmak için aparatları da var bebek büyüdğgğnde kendi uyanırsa sallanmasın diye ben çok memnunum tavsiye ederim