Senakbagd 29 + 4teyim ve kuyruk sokumu kısmında cok şiddetli Agrım var yasayan oldumu niye olur bileniniz varmı
ZnznNazlican Senakbagd kuyruk sokuu agrisini tutunma die biliorum ama sizinki masallah bayagi buyumus agir kaldirmis olabilirsiniz bence bgun uzanin dinlenin
Hulyarecep Senakbagd bende de var kuyruk sokumu ağrısı ama o kadar şiddetli değil özellikle oturunca agırıyor doktor normal dedş
Asli91 Senakbagd bende de o haftalardan beri var.36.haftamdayım artarak devam ediyo.Bebeğin pozisyonundan dolayı.Kemiğe baskı yapıyo.