MerveCeren Hanımlar doğuma az kaldı malum ama burnumdaki hızma çıkmıyor ucu kapanmış sanırım zorladıkça acıyor doğum sırasında bildiğim kadarıyla kolye küpe vs çıkarttırılıyor ama hızmanında çıkması gerekirmi 🤷🏻♀️ Çıkmıyor çıldırcam.
Ayseee4238 MerveCeren yeni falan mı deldirdin ki çıkmıyor kremle sıcak suyla falan yumuşatmaya çalış bari.
Mrv1007 MerveCeren benim de yıllardır kullandığım hızmam var çok zorlarsam çıkar belki ama çıkarmak istemiyorum sonra takamam çünkü zaten burun deliği bir iki günde hemen kapanıyor maalesef. Umarım öyle bir zorunluluk yoktur
Eeeeannesi MerveCeren çıkarttıyolar ilk doğumumda çıkarttırmışlardı bana zaten doğumdan sonra bebekle uğraşcam derken unutmuştum takmayı kapandı benimki
MerveCeren Ayseee4238 hayır 3 yıl oldu ama halkalardan olduğu için hiç çıkartmıyorum yıllardır şimdi deneyim dedim denemez olaydım 🤦🏻♀️
MerveCeren Mrv1007 aynen zaten 2. Kez deldirdim kapandığı için eşim laflanıyor zaten fırsat kolluyor konuşmaya hızma için diyemiyorum çıkartamadım diye sevmiyor çünkü😂🤦🏻♀️
Mrv1007 MerveCeren 🤣 kesinlikle bilimsel bir gerekliliği vardır kolye yüzük küpe vs çıkarttırıyorsa doktorlar ama benim hiç aklıma yatmıyor ne alaka diye 🤣 hele hızm yani burnumda olan küçücük bir şey doğum sürecinde ne gibi bir aksiliğe sebep olabilir bilemedim. Ben zorlamadıkları sürece cıkarmam gibi geliyor 🤣🤣
MerveCeren Mrv1007 cuma günü kontrolüm var eğee doğurmazsam tabii😂 ozaman sorayım en iyisi🤦🏻♀️ Gazamız mübarek olsun 😂
goktugun_annesiii Mrv1007 valla canım benimde burnumda var çıkardığım anda kapanıyor burnum ondan ne yaparım bilmiyorum ama hızmayi çıkarttırmalari saçma ya kalsın ne olacak 😅😅🤷🏼♀️
Arzuaksumom Mrv1007 ani bir durumda röntgen emar vs sıkıntı yaratıyor ve o taktığımız takılar mikrop bakımından düşünüldüğü kadar masumda değil ameliyathane için olumsuz bir durum
Kuben Normal doğum için bilmiyorum ama ameliyat anında, ameliyat güvenliğini bozduğu için metal hiçbir şey bırakılmıyor.