Boncugummmm Yemegmı yedikden sonra ilacmı yuttum cok afedersinz mıdem bulandı kustum çok kötü kesn ilaçda cıktı ne yapıcam bn tekrarda yutamam da galiba bırsey olurmu kan sulandrcı ignede kullanyorum ama birsey olrsa diye cok korkuyorumda
minikprensimmm123 Boncugummmm Olmaz galiba canım yinede doktoruna sor istersen bende hem kan sulandırıcı iğne hem de aspirin kullanıyorum bugün 34+0 oldum doktor artık aspirini bırakmamaı iğne ile devam etmemi istedi bugünden itibaren bıraktım