Mltm07 Arkadaşlar doktorum 19. Haftada gel demişti şimdi 18. Haftadayız detaylıya göre biraz daha geç mi gitsem siz detaylıyı kaçıncı haftalarda yaptırdınız 20 veya 21. Hafta uygun mu?
Deletedmom54555 Benim doktorum en iyi Zamanın 22. Hafta olduğunu söyledi organlar tam oluşmuş oluyormuş 🥰
ozdenonay narmin96 45 dk sürebiliyormuş. Benimki 20-25 dk falan sürdü evet veriyolar resim, ben flash götürdüm yanımda doktor ona da attı görüntüleri
Mom726272 narmin96 bende 25 dk sürdü sanırım ultrason fotoğrafını isteyecektim doktor işini bitirdi kalktı benden sonra Bi arkadaşım girdi istedi detaylı yaptırdıktan sonra vermemiş şaşırmadım aslında devlet hastanesi vermiyo
Yenianneadayi2208 Mltm07 20 - 22 haftaları arası en uygun zaman demişti benim doktorum. bende 22+2 de yaptırmıştım