erifeKumruEren Kızlar dogum yapalı bir hafta oldu ana kucagı alıcam ama hangi marka nasıl bir şey daha iyi olur dogum yapıp kullanan anneler ve cevresinde görenler varsa lütfen yardımcı olun cok sevinirim
babyiscoming Ben fisher price aldım tavsiye üzerine. Henüz kullanmadim doğmadığı için 😊 sallaniyo titreşimi var. Yatik pozisyonda ve biraz daha kalkik pozisyonda oluyo. Ayakları çıkınca da sandalye oluyo. Normalde 469 tl ben hepsi buradadan 326 tl ye aldım. Ama kullanan kişi şiddetle tavsiye etti.
erifeKumruEren babyiscoming teşekkür ederim 😊 sonunda birisi yazdı artık alıcaö netten ama güvenemiyorum bi bakıyım bende ona
erifeKumruEren Deletedmom18 aynen canım herkes dedikodu oldu mu cevaplar havada ama tavsiye almak fikir almak olsun cevap veren yok