Selam kizlar kizim 19 agustos persembe gunu dogurdum 2kilo 5 gram dogdu universitede dogumum oldu fakat ilkgunden beri sagma 5 dakkika emzirme mama seklinde besliyorum fakst bebrgim mama istemiyor onu ys bardakla yada flowcupla veriyoz zorla iciriyom gunluk 2 cc artacsk seklde veriyorum ama ben sadece beni emsin istiyorum mememi tutuyor seviyot ama emzirme danismani belli bi kiloya kadar boyle devsm edicek dedi zayif doguramlar benim gibi illa mama tavsiyesi sartmı bide saatlere uymami bekliyolar fakat 1 saat yarim saat oynuyor saginca 15 dakika bi gogus 15 dakika bi gogus sagiyorum canim aciyor artik artik kafamkarristi