Kaderx Veyselnuriye4161 29 haftamda elbiselerimi yikadim utuledim dolaba koydum çantası hazır şuan 29+5 olduk
2801 32 de hazırladım ne olur ne olmaz erken hazırlamakta fayda var en azından içi rahat oluyor insanın
esmerrmm Veyselnuriye4161 valla bacim 30 haftanı gecirme derim sonra bunlar nerden cikti diyip oturup bakışirsin kiyafetlerle bnm gibi 😄 agirlik cokuyor inanilmaz sekilde
MerveCeren Veyselnuriye4161 36da hazırladım canım anca toparladım zaten eksikleri, hala arada bi açıp bakıyorum aklıma bişey gelirmi diye 38+2 deyim dün süt sağma makinesini koydum 😂 bavul kapanıp arabaya incek ama bişey unuturum die die indiremedim eşim hergün söyleniyor 😂🤦🏻♀️
Birprensbirprensessss 37+5 reyiz 36 da tamamen hazır oldu 32 den beri aklıma geldikçe eksikler alindikca koydum tek tek paketledim eşim ebelere kolayca versin diye şimdi bekliyoruz bakalim
Hazeleyes_ Veyselnuriye4161 31 de hazırladım ben yıkadım , yıkadıktan sonra bi gün havalandırma yaptım sonra ütüledim hepsini askıya takarak ütülü şekilde havalandırdım yine sonra kiltli poşete koydum ama ağzını kiltlemedim 32 oldım 33 -34 gibi son kontorllerde.bitmiş olur hazır olr
Gzmsrn Bende 37. Haftadayım ama henüz kapatmadım çantayı halen eksikler oluyor , kendim için bazı bakım ürünlerini halletmedim henüz ve bebek battaniyesi kargoda onu bekliyorum onlarda hallolunca kapatıp hazır şekilde bekleyeceğim 🥰