Buseeozd ben de ilk zamanlar mide bulantısı ile uğraştım😪 hayatımın en zor günleriydi. Tam hatırlamıyorum ama bir süre sonra bulantılar geçti. Biraz sık dişini, bulantılardan sonra söylediklerimi tüket faydasını göreceksin. Bu arada doktor bazı arkadaşlarıma kabızlık icin ilaç yazmıştı bence mutlaka doktoruna danış madem bu kdr büyük sıkıntı çekiyorsun ilaç yazsın sana 😞