Tazebirannecik Kızlar burda çok duydum bala çörek otu karıştırıp yiyiorlarmış doğum hızlı oluyormuş doğru mı? Doğruysa tatlı kaşığı ilemi yenmeli kaç kaşık yada bilgisi olanlar yazablir mi 🥰
Sogancik Tazebirannecik canım ben bal çörek otu tarçın kürünü yaptım ama yumurtalık gelişsin diye. Eğer bal çörek otu karışimi yapacaksan çörek otunu kesinlikle döv toz olsun😁 diğer türlü çok zorlandım ben
Tazebirannecik Hemdem_23 bende burda duydum bir çok son haftasına yaklaşan anneler yapmış faydasnı görmüş amaa kaç kaşık falan yeniyor onu blmyorum 🙊