baby3_ Arkadaşlar sağ tüpüm yok soldan da deniyorum olmadı 4. Ay . Hsg çekildiğimde görünür birşey yok ama bu çok net olan birşey de değil dmeişlerdi . Aynı durumda olan ve bitkisel yöntem vs akıl verecek olan var mı
Meralcnbz baby3_ benimde sag tuplerim yok sol duruyor canm ama sol kismida baglatttim hatta ama suan yine hamileyim Allah buyuk o ol derse olur Rabbim gonulune gore versin
Mom54544 baby3_ Bacım ben 3 ay bekledim 4.ay tüp bebek yaptirdim sol tupum alındı hidrosalpenks den dolayı
brn38 baby3_ gcen sene kasimda dis gbelk gecrp sol tupum alindi.sagtup saglikli gebe kalrsn dedi dktorum ocak gbi hmile kaldm 31hftalgm smdi.Hsg cektrmedm stresdn uzak durdum Rabbmde nasip etti drisi sze ins