ozgeecetiin merhaba henüz sayılarını bilmiyorum ama bir liste yaptim kendime kaba taslak ona gore aldım, alıyorum. Oncelikle bolca uzun kollu zıbın, onden çit çitli olanlardan kolay oluyormuş giymesi. Askili ve kisa kollu da aldim ama sayisi 10′u gecmez. Mevsimlik tulumlar aldim evin sicakligi sabit tutulur diye, alt ust pijama-esofman takimlarindan. Yelek ve hirkalar annelerden. Kazak iki tane aldim ama direk kazak giydiremem sanirim. Alt pijama aldim ek olarak tulum icine giymelik. İki tane de astronot tulum aldim disari cikarken kullaniriz diye. Benimki bu sekilde uygun mu bilmiyorum. Polar ve yunlu seyler ciltlere uygun olmaz diye pek tercih etmiyorum hediye gelenleri de icine zibin ve penyelerle deneyecegim bakalim olacak mi 😊 ufak bir fikir olmustur umarim ama herkesin dedigi gibi cok almayin hediye de geliyor ve cabuk buyuyorlar arkadaslarimdan gozlemlerim bu sekilde 😇 saglikla gelsin kuzunuz