Esss ben hala yüzünü net göremedim. Bi kere 20.haftada gördük sonra hep sakladı. Ya belime doğru dönük oluyor yüzü Ya yarısını gösteriyor sadece yanak tek göz burun bile görünmüyor. Yada iki elini de yüzüne kapatmış halde. 29+0 ım. Doğunca göreceğim herhalde