Gulcannnn33 Merhabalar ikinci hamileligimdeym. henüz 9+2yiz ama karnım çıktı normalde 3 4 aylıkken daha yeni belirmisti bu gidişle kocaman olacam ikinci hamilelikte böyle mi oluyor
Minnakkkk Gulcannnn33 benim ilkinde 20.ye kadar hic biley yoktu ikincide 14. Haftadan itibaren cıkmıstı doguma kadar top gibi oldum bide erkekti asırı sivri Bi karnım vardı 😀
limonluukekk Gulcannnn33 benimde oyle 6 aylik gibi. 12. haftadayiz daha. kiz mi olcak acaba kizlar buyuk olurmus
NeeSalman Evet canım daha çabuk çıkıyor göbek. Malum karın kasları ilk doğumdan sonra saldığı için ikinci gebeliklerde daha çabuk çıkıyor. Benim keza öyle oldu.
Gulcannnn33 limonluukekk benim ilki kızdı ama büyük degildi karnım herkes diyordu karnın kucuk diye hamilelikte önceki kiyafetlerimi giyebiliyordum gömlekte felan bunda şimdiden cikinca bitene kadar ne olacak korktum yani 😁
Ayseceferli Gulcannnn33 evet ilk hamilelikden sonra oyle oluyor benimde ilkimde 5 ci ayima kadar hic bilinmiyordu simdide cok bilinmesede ilkinden farkli ve haraketlerinide ilkinden daha cabuk hiss ediyorsun
candanx evet ikinci hamileliğim çok erken hemen karnım çıkmıştı ama sonra normali yakalıyo hep o hızla büyümüyor yani ilk başta öyle oluyor