En başından beri içeride kanama alanı var, 20 haftalara kadar yoğun regl kanaması yaşadım, lohusa pedleri kullandım, hastanede yattım, iğneler, ilaçlar her şeyi kullandım, sürekli yattım, ilaçları ihmal etmedim, çoğu zaman pedimi bile eşimle değiştirdim mecburdum, pandemiden dolayı evime kimseyi almıyorum, evin işini eşim yaptı olduğu kadar, ne bulduysak onu yedik, şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, şimdi 32.haftadayım hasretle bekliyoruz, her şeyden önemlisi stres yapma, sadece dinlen, ilaçlarını kullan, Allah sağlıkla tamamına erdirsin hepimize 🤗🤲